Klientu apkalpošanas speciālists /-e darbam uz laiku (6-7 mēneši)

Schoeller Allibert ir uzņēmums, kas jau vairāk nekā 60 gadus nodarbojas ar atkārtoti izmantojumā plastmasas transporta iepakojumu ražošanu, un ir pārstāvēts vairāk nekā 20 valstīs. Uzskaites sistēmas ieviešanas projekta ietvaros, uzņēmums meklē Klientu apkalpošanas speciālistu/-i darbam uz noteiktu laiku (6-7 mēneši).

Pienākumi:

  • Klientu pasūtījumu apstrāde (pasūtījumu reģistrācija, pasūtījumu uzraudzība, rēķinu izrakstīšana un citu saistīto dokumentu apstrāde)
  • Piegāžu organizēšana (transporta rezervēšana, sūtījumu nosūtīšana, pavaddokumentu sagatavošana)
  • Piegāžu saskaņošana ar klientu
  • Laipni un profesionāli atbildēt uz klientu pieprasījumiem pa telefonu, sniegt nepieciešamo informāciju

Prasības:

  • Pieredze pārdošanas un transportēšanas dokumentācijas noformēšanā (priekšrocība – pieredze starptautiskajā tirdzniecībā), vēlama pieredze darbā ar klientiem B2B sektorā
  • Vēlama augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība ekonomikā, uzņēmējdarbībā, loģistikā
  • Teicamas MS Office iemaņas, pieredze darbā arkādu no ERP un WMS sistēmām
  • Augsta atbildības sajūta un precizitāte, ļoti labas komunikācijas prasmes
  • Ļoti labas latviešu un angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas

Piedāvājam:

  • Atbildīgu un dinamisku darbu starptautiskā ražošanas uzņēmumā
  • Atalgojums: EUR 1100 – 1200 bruto