Digitālā mārketinga speciālists/-e

GALVENIE PIENĀKUMI:

  • Īstenot digitālā mārketinga stratēģiju mobilajai lietotnei, koncentrējoties uz lietotāju piesaisti, iesaisti un noturēšanu.
  • Pārvaldīt un optimizēt “push” paziņojumu automatizāciju un citas aktivitātes lietotnē.
  • Īstenot e-pasta un SMS mārketinga kampaņas un veiktspējas uzraudzību.
  • Veidot un pārvaldīt satura mārketinga iniciatīvas dažādās platformās, tostarp bloga ierakstus un lietotnes saturu.
  • Virzīt sociālo mediju mārketinga kampaņas.
  • Sadarboties ar produktu komandu.
  • Analizēt veiktspējas rādītājus un sniegt praktiskus ieteikumus mārketinga ROI optimizēšanai.
  • Piedalīties “go-to-market” stratēģiju izstrādē jaunu produktu palaišanai vai funkciju ieviešanai.

SAGAIDĪSIM:

  • Vismaz 3 gadu pieredzi digitālajā mārketingā.
  • Iepriekšēju pieredzi produktu izstrādē, palaišanā vai “go-to-market” kampaņās.
  • Labas zināšanas par mārketinga automatizācijas rīkiem, “push” paziņojumu sistēmām un CRM platformām.
  • Pieredzi e-pasta/SMS kampaņu, sociālo mediju kanālu un satura mārketinga pārvaldībā.
  • Ļoti labas zināšanas analītikas rīkos (piem., Google Analytics, Firebase, Meta Ads Manager).
  • Ļoti labas latviešu un angļu valodas prasmes (rakstiski un mutiski).

KO MĒS PIEDĀVĀJAM:

  • Iespēju strādāt pie inovatīviem projektiem starptautiskā vidē.
  • Hibrīddarbu ar elastīgu darba laiku.
  • Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika.
  • Bruto atalgojumu 2000–2500 EUR, atkarībā no pieredzes un kvalifikācijas.