Digitālā mārketinga speciālists/-e
GALVENIE PIENĀKUMI:
- Īstenot digitālā mārketinga stratēģiju mobilajai lietotnei, koncentrējoties uz lietotāju piesaisti, iesaisti un noturēšanu.
- Pārvaldīt un optimizēt “push” paziņojumu automatizāciju un citas aktivitātes lietotnē.
- Īstenot e-pasta un SMS mārketinga kampaņas un veiktspējas uzraudzību.
- Veidot un pārvaldīt satura mārketinga iniciatīvas dažādās platformās, tostarp bloga ierakstus un lietotnes saturu.
- Virzīt sociālo mediju mārketinga kampaņas.
- Sadarboties ar produktu komandu.
- Analizēt veiktspējas rādītājus un sniegt praktiskus ieteikumus mārketinga ROI optimizēšanai.
- Piedalīties “go-to-market” stratēģiju izstrādē jaunu produktu palaišanai vai funkciju ieviešanai.
SAGAIDĪSIM:
- Vismaz 3 gadu pieredzi digitālajā mārketingā.
- Iepriekšēju pieredzi produktu izstrādē, palaišanā vai “go-to-market” kampaņās.
- Labas zināšanas par mārketinga automatizācijas rīkiem, “push” paziņojumu sistēmām un CRM platformām.
- Pieredzi e-pasta/SMS kampaņu, sociālo mediju kanālu un satura mārketinga pārvaldībā.
- Ļoti labas zināšanas analītikas rīkos (piem., Google Analytics, Firebase, Meta Ads Manager).
- Ļoti labas latviešu un angļu valodas prasmes (rakstiski un mutiski).
KO MĒS PIEDĀVĀJAM:
- Iespēju strādāt pie inovatīviem projektiem starptautiskā vidē.
- Hibrīddarbu ar elastīgu darba laiku.
- Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika.
- Bruto atalgojumu 2000–2500 EUR, atkarībā no pieredzes un kvalifikācijas.